<< Etusivulle
 
Linkkejä
 
 
Ravitsemus, ravinto, ravintoterapeutti
tarjoaa luonnollisen terveyden ja hyvinvoinnin koulutusta eurooppalaisten luonnonmukaisten hoitomuotojen pohjalta. Tarjoamme ainutlaatuisia, kattavia ja holistisia kursseja luonnolliseen hyvinvointiin sekä kouluttamme luotettavia ja intohimoisia ammattilaisia alalle. Kurssimme on suunniteltu huolellisesti yhdistämään ihmiskehon tieteellistä ymmärrystä perinteisten, luonnonmukaisten terveydenhoidon keinojen kanssa.
Kurssit keskittyvät naturopaattisten hoitomuotojen keskeisiin periaatteisiin.
 
Käy hieronnassa säännöllisesti
Nykyään monen työnteko on pelkkää tietokoneen ääressä kököttämistä, mikä on omiaan jumiuttamaan hartiat ja niskat. Jos vielä lisäksi treenaat salilla ahkerasti niin lihaksesi ovat jatkuvasti jumissa. Tähän auttaa hieronta huomattavasti. Sopivan löydät helposti netistä. Jos asut vaikka Espoossa niin laita hakusanoiksi hieronta espoo niin eiköhän sopiva löydy.
 
Erilainen kuntosaliohjelma toimii monelle paremmin kuin perinteiset treenit. Tämä ohjelma on reilussa puolessa tunnissa tehty ja mikä parasta, jokaiselle lihasryhmälle ei tarvi tehdä useita eri liikkeitä ja jokaista monta sarjaa. Eikä edes hampaat irvessä loppuun asti vietynä. Hyviin tuloksiin voi päästä myös erilaisella treenillä. Kannattaa kokeilla miten tämä ohjelma toimii sinulla.
Mutta tuo on lähinnä sellaisille, jotka ovat jo pitempään treenanneet. Vasta-alkajien kannattaa lähteä ihan perusohjelmalla liikkeelle. Sellaista voi lähteä toteuttamaan vaikka kotona jos sattuu levytanko löytymään. Kuntosaliharjoittelun aloittaminen voi monelle olla henkisesti iso kynnys, koska pitäisi uskaltautua ihan aloittelijana salille kokeneempien sekaan. Siinä tilanteessa helppo aloitus kotona voi olla oikea ratkaisu.
Jo alkuvaiheessa kannattaa opiskella perusasiat testosteronista. Se on kuitenkin kaiken a ja o painoharjoittelussa. Eikä tässä nyt tarkoiteta kiellettyjä aineita vaan ihan kehon oman hormonitoiminnan aktivointia. Muutama pikkuasia voi nostaa hormonituotannon jo ihan eri tasolle.
  
Mitä kaikkea kuntosaliharjoittelijan sitten kannattaisi syödä. Kaikenlaisia pillereitä ja ihmeaineita sun muita lisäravinteita on kauppojen hyllyt ja nettikaupat pullollaan. Onko niistä oikeasti hyötyä ? Pitääkö proteiinia syödä jauheena purkista, eikö ruuasta saa tarpeeksi ? Ja miten paljon sitä pitää syödä, entä sitten vitamiinit, vai saisiko ne tuoreista kasviksista. Kirjoitus paneutuu tähän aiheeseen. Ja entä jos nuo aineet vaikuttavatkin johonkin ihan muuhun kuin on tarkoitettu, näinhän on käynyt monille lääkkeille. Ne on suunniteltu johonkin tiettyyn tarkoitukseen ja sitten on huomattu, että ne vaikuttavatkin johonkin aivan muuhun vaivaan.